Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olduğunu geçtiğimiz aralık ayında duyurmuştu. Böylece şirket, IOC’nin ilk Türk partneri olmuştu. Trendyol’un ürettiği Olimpiyat Koleksiyonu da bu partnerliğe ek olarak yapılan işbirliği kapsamında hazırlandı. Anadolu’da üretilen koleksiyon; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşuyor. Ürünler Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuldu. Sporseverler ayrıca Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi’nden, IOC’nin resmi global satış platformu olan shop.olympics.com’dan, olimpiyat oyunlarının şehri Paris’te bulunan uluslararası olimpik megastoredan da koleksiyon ürünlerine erişebilecek. Olimpiyat Koleksiyonu, milli sporcuların rol aldığı bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek olan milli voleybolcu İlkin Aydın, milli tekvandocu Nafia Kuş ve milli jimnastikçi Ferhat Arıcan, reklam filminde oynuyorlar.
Related Posts
ATM’lerde her şey sil baştan: Bu paralar artık resmen kabul edilmeyecek! Para limitinde büyük değişiklik
Günümüzde birçok harcama internet ve telefon aracılığıyla gerçekleştirilebiliyor olsa da, bazı durumlarda hala nakit para kullanmak gerekebiliyor. Banka şubelerinden para çekme işlemleri, bazen yoğun sıralar veya şubenin uzak konumundan …
İstanbul Sanayi Odası İhracat İklimi Endeksi Şubatta Yükseldi
İstanbul Sanayi Odası (İSO) Türkiye İmalat Sektörü İhracat İklimi Endeksi, şubatta 51,1 puana yükselerek son 8 ayın en yüksek seviyesinde gerçekleşti. Endeks sonuçlarına göre, Türkiye’nin ikinci en büyük ihracat pazarı olan ABD’de ekonomik aktivite güçlü bir şekilde arttı. Avrupa’nın birçok önemli ihracat pazarında genişleme hızlandı ve zayıf bir dönemin ardından toparlanma sinyalleri devam etti. Ancak Almanya ve Fransa’da ekonomik aktivite daralmaya devam etti.
Instagram Avrupa’ya reklamsız 14 dolar
Meta, Avrupa’daki Instagram ve Facebook kullanıcılarına reklamsız abonelik ücreti seçeneği sunmaya hazırlanıyor.